The 2-Minute Rule for دانلود فیلم از یوتیوب

Wiki Article

بازیگران : بهاره افشاری، حمید فرخ نژاد، پولاد کیمیایی، بهنام بانی ...

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

در روزهایی که ویروس کرونا کمر سینمای ایران را خم کرده است فیلم دینامیت با فروشی بیش از ۲ میلیارد تومان در کمتر از دو هفته همه را شگفت زده کرد. این فیلم که در سال ۹۷ تولید شد و قرار بود نوروز ۹۸ بر روی پرده برود با همه گیری ویروس کرونا اکران آن به تعویق افتاد و بر خلاف شایعات، دینامیت توقیف نشده بود بلکه منتظر یک روز خوب برای نمایش داده شدن بود. سرانجام پس از کش مکش‌های طولانی و در عین ناامیدی، این فیلم پس از حدوداً دو سال، با اکران خود رنگ و بویی تازه به سینمای از پا افتاده بخشید.

ارسال زیرنویس سایت سابکده، در ستاد ساماندهی وزارت محترم ارشاد ثبت شده و تمامی فعالیت‌های سایت مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیتا فیلم دیتا فیلم وبسایت دانلود و تماشای آنلاین فیلم و سریال با بالاترین کیفیت

دانلود رایگان فیلم سگ بند با بازی بهرام افشاری و سیروس گرجستانی

فیلم :: فیلم سینمایی :: سینمایی جنگی :: سینمایی اکشن :: فیلم سینمایی اکشن و جنگی

???? ?????? ???? love story بازیگران: امیر جعفری , ساعد سهیلی , پولاد کیمیایی , ریحانه پارسا , بهنام بانی، میرطاهر مظلومی، نازنین کیوانی، مبینا رحمتی، اسدالله منجزی، امیر محاسبتی، اشکان عقیلی، مهدی دانایی مقدم، علیرضا خواجه نیا و…

دانلود آهنگ جدید دانلود گلچین آهنگ های ماه دانلود فول آلبوم خوانندگان ایرانی

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

در خلاصه داستان فیلم کمدی سگ بند آمده است: هیچ وقت گول اسم و ظاهر آدمها رو نخورید؛ لشکر هیتلر با اون عظمت، اسمش نازی بود و …

این فیلم سومین سری از فیلم‌های پرفروش گشت ارشاد است.سعید سهیلی کارگردان و فیلم‌ نامه‌ نویس اهل ایران است؛ وی فعالیت هنری خود را از حوزه هنری خراسان با تئاتر و فیلمسازی آغاز کرد.

بازیگران: امیر جعفری، بهرام افشاری، سیروس گرجستانی، نازنین بیاتی، بهاره کیان افشار، علی تقی پور، ناهید مسلمی ، سعید امیر سلیمانی، میرطاهر مظلومی، عزت الله مهرآوران، سیامک صفری، امین فصیح و مهران احمدی.

Report this wiki page